1derful-eyes

Alla inlägg den 12 mars 2013

Här är 16 saker du kanske inte visste om 1D♥ Let's Go...
1. Louis plattade Harrys hår när Harry som och när han vaknade började han gråta
2. Harry har haft en hamster som hätte Hamster
3. Niall hittade Louis som gick i sömnen och nynnade på ljungelboken melodin
4. När Liam är ledsen tänker han på bebisar med mustash
5. Harry säger att Liam kan ta i en sked men inte stoppa den i munnen

6. Liam skulle tycka att det var underbart om någon hyrde in någon som kunde leka med dem
7. Harry har lekt kurragömma med några fans en gång
8. I bakrundet till deras up all night tour kan man se liam äta gröt med en gaffel
9. Harry trillade framför en paparazzi en gång och då kastade sig resten av killarna sig ner på golvetså att Harry inte skulle skämmas
10. Louis brukar läsa Larry noveller ibland
11. Zayn säger at de inte har stalkers, bara grupper av tjejer som alltid vet var man är.
12. Innan de åker på tour säger Liams pappa till honom att äta sina grönsaker
13. Harry gick in i en glasdörr under ett besök i LA Niall skrattade jätte mycket efter en stund gick han med in i en
14. Det sägs att saker Niall fått (som inte går att behålla) skänker han till barn på sjukhus
15. En gång när de var i LA och stod och pratade med fans kom Louis fram och drog ner byxorna på Niall och Niall blev helt röd

16. Liam sa att han skulle gå och lägga sig 2 timmar senare hittades han på Mc Donald's med Niall

Gulliga och roliga fakta va? Jag älskar sista ♥

//Hilmutt

Jag lovade jue att jag skulle lägga ut de dära täckningarna som jag hittade på google! Man kan tro att det är bilder som är omgjorda lite men gud nej det är inte det! Jag lägger ut "Visste Du Att" lite senare. Här kommer bilderna            

Fattar ni hur man kan rita så eller?? Inte jag....

//HiLmUtT 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


TVÅ TJEJER SOM BLOGGAR OM UNDERBARA 1D♥ FANGIRLA HÄR♥










Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok♥

muspekare

Louis Tomlinson

muspekare