1derful-eyes

Alla inlägg under september 2013

Av Directioners HiLmUtTeMmAeMmaHiLmUtT - 30 september 2013 15:37

Hejsan på er, HARRY HWLVETE DEJTAR! En modell!!! Det kan ju vara Modest som vill att han ska dejta henne så det kanske inte är äkta kärlek. Jag vet inte så mycket om detta än så jag kan inte säga mer..
//hilmutt

Av Directioners HiLmUtTeMmAeMmaHiLmUtT - 30 september 2013 10:30

OH MY FUCKING GOD JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG JUST NU!!!!!!!! JAG OCH HILMA HAR VIP-BILJETTER OCH STÅPLATSER!!!!!!!!! TÄNK OM VI FÅR STÅ PRECIS VID SCENEN!!!!! OMFG!!!!!! JAG DÖR!!! MITT LIV ÄR KOMPLETT!!!!! OMFG!!!!!!!!!!! *död* //Emma

Av Directioners HiLmUtTeMmAeMmaHiLmUtT - 29 september 2013 15:38

hej allihopa♥ Idag så gick ju jag o Mathilda och såg Anton tillslut och vi frågade honom om han gillade 1D och gissa vad han svarade.. Han sa "Neej..eller jag tycker väll inte så mycket men dem är väll söta och så men jag lyssnar inte på dem" Jag har en video på det men jag pallar inte att ladda upp den för att det tar 700000000009 år
Naj me typ nästan iallafall.
Jag vet inte vad jag ska skriva men trallalaalallalalalllalaaalalala 
Jag köpte lösnaglar så jag skriver lite extra långsamt nu!
Är det någon som kanske kan tänka sig ett länkbyte så fixar vi det♥
Jag längtar tills imorgon så Emma o jag kan fangirla loss om våra HERRE JÄVLAR VIP BILJETTER!!!!!!!!


Vill ni få er ett litet garv? sök på spotify

Harry Styles
Louis Tomlinson
Nial Horan
Liam Payne 
Zane Malik

Sök på alla dem och lyssna på de låtarna


Nu måste jag gå♥ Puss på er gullisar..

//Hilmutt

Av Directioners HiLmUtTeMmAeMmaHiLmUtT - 29 september 2013 12:08

Sitter här på pappas resturang med Mathilda och pratar om One Direction när vi igentligen borde vara med Hanna på en signering av Anton Edwald (tror jag att hans efternamn stavas) haha sluta mobba mig. Men vi är inga stora fans av honom och folk som stod o köa hade åkt ända från Stockholm o Göteborg för att se honom och jag menar, jag känner mig inte hemma bland dem. Visst om det hade varit One Direction eller någon skulle det vara en helt annan grej men jag bryr mig faktiskt inte så mycke nu.
Är det någon som vet om 1D är kvar i Australien?
Nu känner jag mig som världens sämsta person bara för att jg inte ville stå och köa så jag övergav min kompis så nu går jag tillbaka.
//hilmutt

[Bild]

[Bild]

Hej på er! Hoppas det har gått bra för er att få biljetter idag?? För mig gick det super jätte bra och jag fick tag på två Rock Me VIP biljetter åt Emma och mig så det är en underbar dag idag. Sedan ska det tydligen vara en till konsert den 14:onde Juni alltså dagen efter den första konserten och jag hade tyvärr inte höst om det för ens nu och jag tror biljetterna är slut. Men ni kan ju gå in ich titta på Ticnet.se och kolla i säkerhets skull???? Jag hoppas värkligen värkligen att det gått bra för er idag och att ni fick tag på biljetterna vi ville ha eller några biljetter över huvud taget. I min klass ar alla fyra directioners fått tag på biljetter och vi kommer ha underbart kul??
//hilmutt

Av Directioners HiLmUtTeMmAeMmaHiLmUtT - 24 september 2013 16:04

Hej hoppas ni har det bra! Förber som undrar vart 1D är just nu så är dem i Australien. Jag själv är på bussen och försöker få kontakt med min kompis Maya för att hon är sjuk och jag undrar hur hon mår, men skit samma för det skiter ju ni faktiskt i.
Shit låten Snälla Snälla går på radion, alltså äligt tarlat jävla skit låt..Jag har faktiskt skickat in o önskar låt till radion flera gånger men dem värkar ha något imot One Direction och dem vill inte spela Ed Sheeran heller och då skiter jag i dem o tar på mig hörlurar istället. LOUIS KALLADE HARRY "LOVE" I EN INTERVJUV JAG TROR FAN ATT JAG SVIMMAR AV!!!! JAPP NU GÖR JAG DET..!!
SORRY BUT NOT SORRY LARRY IS REAL!??
//hilmutt

Av Directioners HiLmUtTeMmAeMmaHiLmUtT - 24 september 2013 16:04

Hej hoppas ni har det bra! Förber som undrar vart 1D är just nu så är dem i Australien. Jag själv är på bussen och försöker få kontakt med min kompis Maya för att hon är sjuk och jag undrar hur hon mår, men skit samma för det skiter ju ni faktiskt i.
Shit låten Snälla Snälla går på radion, alltså äligt tarlat jävla skit låt..Jag har faktiskt skickat in o önskar låt till radion flera gånger men dem värkar ha något imot One Direction och dem vill inte spela Ed Sheeran heller och då skiter jag i dem o tar på mig hörlurar istället. LOUIS KALLADE HARRY "LOVE" I EN INTERVJUV JAG TROR FAN ATT JAG SVIMMAR AV!!!! JAPP NU GÖR JAG DET..!!
SORRY BUT NOT SORRY LARRY IS REAL!??
//hilmutt

Av Directioners HiLmUtTeMmAeMmaHiLmUtT - 23 september 2013 21:07

Här sitter man och räknar ner dagarna till att biljetterna släppt är så helvetes nervös så att jag håller på att DÖÖÖÖÖÖ! Men här kommer lite biljett priser
//hilmutt

Presentation


TVÅ TJEJER SOM BLOGGAR OM UNDERBARA 1D♥ FANGIRLA HÄR♥










Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok♥

muspekare

Louis Tomlinson

muspekare