1derful-eyes

Alla inlägg under juni 2013

Hej nu har jag bytt namn på instagram och heter @fangirlTo1D och blir supergald om ni följer :D  sedan har jag suttit och hållt på med polyvore.com ett tag nu och det är jätte kul. Jag har gjort två som ni kan få se     
karmar

//hilmutt

Hej detta är saker jag har gemensamt med 1D!

Harry..
1. Vi tycker alla är fina
2. Vi gillar svarta tajta byxor
3. Våra namn börjar på samma bokstav
4. Vi båda gillar färgen orange
5. Vi har två mellan namn

Liam..
1. Vi har båda mörkbrunt hår
2. Vi är båda jätte snälla xD
3. Mitt namn innehåller bokstäverna
L I A M
4. Vi har bruna ögon
5. Vi älskar bebis med mustasch
Zayn..

1. Våran favorit mat är kyckling
2. Vi tycker little mix är as coola
3. Vårat första hus djur var en hund
4. Vårat favorit land är England
5 framstår ibland som blyga

Louis..
1. Vi är pratglada
2. Vi är roliga
3. Vi är slarviga när det gäller kläder
4. Vi har nästan exakt likadana tänder i överkäken
5. Vi är random

Niall..
1. Vi båda färgar håret jag färgar det inte blont men vi färgar
2. Vårat efternamn slutar på samma bokstav
3. Vi skrattar likadant och åt samma sker
4. Vi är korta för vår ålder
5. Vi är hungriga väldigt ofta

På tal om att färga håret har jag färgat om håret idag jag vet att jag lämnar One Direction ämnet men här kommer bild

Jag glömde säga en sak i mitt senaste inlägg! ONE DIRECTION SLÄPPER SINGEL!!!!!!!!! INSER NI DET ELLER??? OM INTE KAN JAG SÄKA DET IGEN ... OME DIRECTION SLÄPPER EN NY SINGEL!!

//hilmutt

Hej allihopa visste ni att Ed och Selena dejtar? Det gör dem :) Tycer ni att det är bra eller dåligt? En på min skola mamma's kusin är Carl Falk som har skrivit kiss You tror jag. DET ÄR AS COOOOOOOOOOOOOOOOOOLT!

Jag har träffat hon på min skola och hon har träffat son mamma som har träffat Carl som har skrivit Kiss You och säkert pratat med 1D jätte länge! Är man långsökt så har jag träffat 1D då hehehe ! Förlåt jag är galen 

Kram //Hilmutt som är galen idag

Harry sjöng don't let me go till sin döda kompis som dog när Harry var ett barn. Låten är jätte bra tycker jag.
//hilmutt

Nu är det snart sommarlovsavslutnig och såhär ser jag och min kopia Hanna ut. Tyvärr ska vi inte sjunga någon och direction låt. Sedan är det sommarlov och tänk vad lång tid man har att Fangirla. Typ 3 månader. Jag vet inte om ni redan har slutat eller inte men jag önskar er alla en JÄTTE GLAD SOMMAR! Alla läsare är helt underbara så det förtjänar det med solbränna eller inte. Ha en så bra sommar ni kan nu så hörs vi kanske imorgon eller senare ikväll. //Hilmutt

Biiiiiilder

//hilmutt

Presentation


TVÅ TJEJER SOM BLOGGAR OM UNDERBARA 1D♥ FANGIRLA HÄR♥










Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok♥

muspekare

Louis Tomlinson

muspekare