1derful-eyes

Alla inlägg under november 2013

Av Directioners HiLmUtTeMmAeMmaHiLmUtT - 23 november 2013 11:20

1dday börjar kl 20.00 ikväll svensk tid! Det sänds på yt och här är länken http://m.youtube.com/watch?v=ET4rM4TnJgg
Som ni vet kommer det ju speciella gäster, här är dem

[Bild]

Jaha då häller det bara att hålla sig uppe inatt. Det kan inte bli så svårt.
Ja hoppas jag iallafall!!
//hilmutt

Av Directioners HiLmUtTeMmAeMmaHiLmUtT - 20 november 2013 13:00

Förlåt att jag inte har bloggat! Asså sorry!! Jag menar det.
Men iallafall så har vi läckt MM men det är jätte svårt att hitta för stt Youtube har blockerat alla videor.
Sedan på lördag så är de ju 1Dday och om jag har fått rått informaton så kommer det att börja 8pm UK tid.
//hilmutt

Igår som ni kanske vet så var det ju EMA. Som jag vet så vann One Direction bäst pop. YAAAAAY!!! Harry vann också bäst look. YAAAAAAY!!! Det var det jag VET att de vann men om det är något mer kan ni ju gärna säga det C:

Jag har en fråga till er, om någon av killarnas föräldrar bodde nära dig, sen när någon av killarna kom och hälsade på deras föräldrar skulle du komma och knacka på då??

DET SKULLE INTE JAG!! Liksom, hur ofta får killarna familjetid!? Typ ALDRIG!! De gör saker för sina fans hela tiden och får aldrig familjetid, och när de väl får det så kommer det fans och knackar på! Liksom NEJ TACK!
//hilmutt

Av Directioners HiLmUtTeMmAeMmaHiLmUtT - 6 november 2013 22:54

JÄÄÄÄVLAAAAAAA!!!!! GÅ OCH DÖ!!! OKEJ ALLTSÅ JAG SNACKAR OM VEVO NU..FÖR VI SLOG INTE REKORDET!!! ASDFGHJKL FUCKING BAJS VEVO BWÄ!
JÄVLA JÄVLA JÄVLA FUCKING FUCKIN ASDFGHJKL SKIT!!!
//hilmutt

Av Directioners HiLmUtTeMmAeMmaHiLmUtT - 6 november 2013 22:52

JÄÄÄÄVLAAAAAAA!!!!! GÅ OCH DÖ!!! OKEJ ALLTSÅ JAG SNACKAR OM VEVO NU..FÖR VI SLOG INTE REKORDET!!! ASDFGHJKL FUCKING BAJS VEVO BWÄ!
JÄVLA JÄVLA JÄVLA FUCKING FUCKIN ASDFGHJKL SKIT!!!
//hilmutt

Av Directioners HiLmUtTeMmAeMmaHiLmUtT - 5 november 2013 17:27

Förlåt alla, men jag vet faktiskt fortfarande inte om vi har slagit rekordet eller inte..men vi pajjade ju faktiskt hela jävla systemet och vi borde ju ha slagit det. Fast man vet ju faktiskt aldrig Vevo kanske bara hade en dålig dag.

Vill ni veta en grej som stör mig? Folk som typ "svarar" andra som skriver typ "hat" i komentarerna på tex, Vevo. Liksom om någon bah " OMG I HATE 1D" så får alla typ värsta spelet och så får den personen typ 3000000 komentarer på sig att den är korkad. Visst liksom varför titta på musik videon som man inte gillar och komma och lägga tid på att lägga en dum komentar, liksom palla! MEN PALLA att svara den personen som skrivit komentaren. Det är bara massa jävla slöseri på tid, visst?

Nu har jag hört från olika källor att alla killarna är tillbaka i UK. Det är ju bra för att då så är ju sem vakna somtidigt som oss och sover samtidigt som oss. Bara att dem ligger en timma efter oss så när det är 14.00 där så är det 15.00 här.

aja ni fattar♥
 
En fin liten bild fick ni också♥♥♥
//hilmutt

Av Directioners HiLmUtTeMmAeMmaHiLmUtT - 5 november 2013 07:49

Okej, ni undrar säkert om vi solg rekordet eller inte.
INGEN VET!! För att vi KRASCHADE HELA SYSTEMET!! Men vi vet fortfarande inte..Alla tror att vi klarade det! Jag hoppas att vi gjorde det iallafall. Jag menar man började ju lära känna sin fandom för länge sedan och vi brukar ju, hacka oss in på saker, vinna tävlingar, krascha hemsidor, hur många mer allternativ behöver ni? Iallafall så får vi hålla tummarna och vänta på att Vevo räknat klart snart! Jag kan inte säga någon tid.
//hilmutt

Av Directioners HiLmUtTeMmAeMmaHiLmUtT - 4 november 2013 14:15

FORTSÄTT TITTA PÅ STORY OF MY LIFE PÅ YOUTUBE!!!! GE INTE UPP SNÄLLA!
//hilmutt

Presentation


TVÅ TJEJER SOM BLOGGAR OM UNDERBARA 1D♥ FANGIRLA HÄR♥










Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok♥

muspekare

Louis Tomlinson

muspekare