1derful-eyes

Alla inlägg under oktober 2013

Av Directioners HiLmUtTeMmAeMmaHiLmUtT - 31 oktober 2013 11:27

Nu måste jag fan be om ursäkt liksom fy fan vad korkad jag är som säger 300000 datum när videon kommer ut men det aldrig blir så. Men nu är det såhär att STORY OF MY LIFE MUSIK VIDEON KOMMER UT OM 3 DAGAR!!! JAG LOOOOOOVAR PÅ RIKTIGT! 100% säker !!!!!
//hilmutt

imorgon släpps musik videon till Story Of My Life DET ÄR JAG NÄSTAN SÄKER PÅ! Men jag vet ingen tid! Imorgon slutar även TMHT det känns lite sorgligt fatiskt eller tycker inte ni det?
Iallafall så #taggamusikvideo imorgon !!! YAAY!
//hilmutt

Fan

Av Directioners HiLmUtTeMmAeMmaHiLmUtT - 28 oktober 2013 06:02

Okej allihopa jag värkar ha fattat allt fel! Dem har inte släppt någon musik video det är bara så att låten har kommit up iTunes!! SORRY ALLA!! Nu vet jag inte ens om det kommer bli någon jävla musik video.
Förlåt
//hilmutt

Av Directioners HiLmUtTeMmAeMmaHiLmUtT - 28 oktober 2013 00:14

Ojoj nu tänkte jag lite fel här, det ör ju 01.00 i UK nör det är 02.00 i Sverige så..Jaha så får vi stanna uppe ennu en timma längre! Sorry för att jag tänkte lite fel men men så det kan bli oj oj
//hilmutt

Av Directioners HiLmUtTeMmAeMmaHiLmUtT - 27 oktober 2013 22:32

Hej alla som kan tänka sig att vara uppe länge idag! För kl 1 (på natten då alltså) så kommer musik videon till Story Of My Life att släppas! Det kan man ju inte missa! Nu får helt enkelt stanna uppe lite extra längre ikväll om ni inte är som mig som sitter uppe till kl 3 i vanliga fall med. Aja jag kan inte vänta så mycket länge till för jag svimmar faktiskt nu. Alltså shit snart kommer en musik video! Men hörreni, vi måste ta tillbaka YT rekordet nu!
//hilmutt

Av Directioners HiLmUtTeMmAeMmaHiLmUtT - 26 oktober 2013 12:19

Nu vill jag höra vad alla här tycker om Story Of My Life.
Jag tycker att den är as bra!!! Liksom allt är liksom underbart med den. Niall har 2 solon och Louis har ett långt och det brukar inte ofta vara så i killarnas låtar.
Den är liksom bara helt underbar<3
Förlåt att jag inte bloggade om den igår men jag var bara så trött och så var jag ju faktiskt tvungen att lyssna på låten om o om igen och då kan man ju inte hålla på att blogga också.
Övrigt hoppas jag att ni får en bra lördag
//hilmutt
Det är väll lördag idag? Eller?

Av Directioners HiLmUtTeMmAeMmaHiLmUtT - 24 oktober 2013 22:29

Imorgon klockan 7.30 på morgonen kommer Louis vara med i en svensk intervju från vakna med NRJ (men han är inte i Sverige). Senarenpå eftermidagen kl 17.00 kommer dem att PREMIEÄR släppa Story Of My Life på NRJ (fortfarande svensk radio)
SÅ DET BLIR JU UNDERBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART!!!! ÄR NI TAGGGGAAAADDDDEEE?? DÄ ÄR JAAAG!!
//hilmutt

Av Directioners HiLmUtTeMmAeMmaHiLmUtT - 22 oktober 2013 22:09

Jag hörde att Story of My Life ska släppas på fredag!! DENNA FREDAG!!!!! ALLTSÅ OM UNGEFÄR 3 DAGAR!!! SJUUUUUUUUUUUKT!! Alltså OMFG! Jag kan inte vänta jag kan inte vänta jag kan inte vääääääääänta!!!!!! Varföööööööööööör kaan dä inte vara fredag idag?
Seriöst alltså
Harregud!
Fast jag vet inte om det är själva låten som ska släppas då eller om det är musikvideon också. För det skulle väll vara en musikvideo? Aja skit samma vi kommer få höra hela Story of My Life på fredag så nu tycker jag att vi ska ta o skrika o klappa händerna lite..
Omgggggggg!! YAAAAAAAAAAAAY!!!!!!
*klappar händerna o skriker*
Hehe ja nu tycker jag att vi ska fortsätta med det vi höll på med innan vi fangirlade så..häääjsvääääjs
//hilmutt

Presentation


TVÅ TJEJER SOM BLOGGAR OM UNDERBARA 1D♥ FANGIRLA HÄR♥










Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok♥

muspekare

Louis Tomlinson

muspekare