1derful-eyes

Alla inlägg under oktober 2013

Av Directioners HiLmUtTeMmAeMmaHiLmUtT - 21 oktober 2013 21:05

OKEJ ALLIHOPA! Vill ni höra 16 SEK av Story Of My Life? LYSSNA DÅ PÅ DEN HÄR LÄNKEN http://m.soundcloud.com/onedirectionmusic/story-of-my-life-16-second/s-v1sci
DEN Ä SÅ BRAAAAA! Tror jag, jag har ju bara fått höra 16 sekunder av den
//hilmutt

Av Directioners HiLmUtTeMmAeMmaHiLmUtT - 21 oktober 2013 10:28

Liam var o surfade förut idag och vet ni vad? UTAN TRÖJA DEN JÄVELN!!!! NI BEÖVER VÄLL INTE ORD UTAN BARA BILDER? JA FÖR HÄR KOMMER BILDERNA
//hilmutt

Just omg

Av Directioners HiLmUtTeMmAeMmaHiLmUtT - 21 oktober 2013 10:26

Liam var o surfade förut idag och vet ni vad? UTAN TRÖJA DEN JÄVELN!!!! NI BEÖVER VÄLL INTE ORD UTAN BARA BILDER? JA FÖR HÄR KOMMER BILDERNA
//hilmutt

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Just omg

Hur har ni det allihopa? Mitt internet år så jävla dåligt så jag kanske inte kan blogga så länge. Jag känner bara att jag inte hade bloggat idag och ville ge er ett inlägg <3
Vi har fått hem våran hundvalp nu så jag vet inte om jag kommer vara online lika mycket på bloggen men det tror jag säkert. Är det någon som har bestämt sig för att åka till 1D world? Jag har pratat med min mamma om det och hon typ " vi har inga pengar till det blablablaaaaa" och jag orkar inte med -vi måste spara pengar- snacket. Så jag bestämde mig för att hitta lite saker att sälja. Jag vill ju värkligen åka till 1D world store igen! Det var underbart där.
Jag har 70 stycken little pet shops att sälga ett little pet shop hus (med tillbehör, gunnga och säng) och så har jag vanliga little pet shop tillbehör och lite ovanligare stora little pet shop tillbehör. Hehe jag var en samlare en gång i tiden. Jag funderar fortfarande på vad det kan tänka sig att kosta men om du känner någon eller om du själv är intresserad hör gjärna av dig<3
Eftersom att nästan inget i det här inlägget handlar om killarna så får du en bild på dem här<3
//hilmutt




Föresten kanske ni vill se valpen..

[Bild]

Harry var på stranden igår!! Jag har bildbevis! Omg. Vill ni se se de underbart underbart underbart vackra bilderna?

VACKRA VA?! UNDERBARAAAA.
//hilmutt

1D WORLD KOMMER TILL SVERIGE NÄSTA VECKA!!! TILL GÖTEBORG!!! OMG VILLKA SKA DIT? Jag var ju på 1D world när den var i Stockholm men jag vet inte om jag ska dit igen!! HA OMG JAG VILL DIT IGEN!!
Puss
/hilmutt

Av Directioners HiLmUtTeMmAeMmaHiLmUtT - 18 oktober 2013 07:55

Killarna planerar att göra en dokumentär om wwa turnén 2014.

Harry har en ny tatuering på hans arm, tatueringen ska föreställa ett skelett

Jag tycker att den är snygg faktiskt. Vad tycker ni?
Puss
//hilmutt

Yaaaaaaay!!! MM är den snabbast säljande skivan på 15 år!!! Kan ni fatta att den inte släppts än OMG!!
Haha är vi bra eller är vi bra? Lol


Jag vet inte när det var men troligen igår när några fans stod utanför hotellet killarna var på så sa dem åt hotell personalen att servera mat åt varenda fans som stod där ute och så blev det så personalen kom och gav mat åt varje VARJE fans!
Omg det är så jäääävla jääääävla snällt av dem! Dem fick ju betala för maten dem serverade fansen eller alltså killarna betalade ju. Det är helt sjukt snällt!

//hilmutt <33

Presentation


TVÅ TJEJER SOM BLOGGAR OM UNDERBARA 1D♥ FANGIRLA HÄR♥










Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok♥

muspekare

Louis Tomlinson

muspekare