1derful-eyes

Alla inlägg under oktober 2013

Innan Liam åkte till Australien (för typ 1 vecka sedan) så sog hanns farfar eller morfar, jag kommer inte ihåg vad det var och Liam är ganska ledsen över det. Igår tackade han alla fans som hade stöttat honom den senaste veckan och han sa att det bettyde mycket för honom. Det tycker jag är väldigt snällt gjort av honom. Hoppas han mår bra och han är lite gladare av allt stöd han fått.
#RIP

//hilmutt

Vill ni veta vad 1D hade att säga jo 1D Day den 23 november jag måste göra lite skar just n och jag har inte tid att gå in på detaljer! Men på http://1dday.com finns allt ni behöver veta??
//hilmutt

Kollarna ska uttala sig om någonting alldeles strax!! OMFG

//hilmutt

Oj titta det är 1D reklam på min blogg! Iallafall lita inte på vebbsidor som säger biljetter nu, det är troligen falska biljetter. Det var ju Ticnet som slängde dem riktiga biljetterna först. Men om man ändå vill boka biljetter ni i efterhand kan man ringa till Ticnet och fråga vilka sidor dem tror att svälter riktiga biljetter. Förra året så köpte vi biljetter från biljett.nu och dem var äkta. Dem var inte så bra men alltså alla biljetter är bra bara man får gå på konserten liksom.

Nu är det bara 254/255 dagar kvar!!
Puss o kram
//hilmutt

Hej allihopa! Förut räknade jag ner dagarna till biljettsläppet men nu räknar jag ned dagarna till att 1D kommer till Sverige och jag ska på konserten. Om man ska på konserten den 13:onde då är det 255 dagar kvar och om man ska på konserten den 14:onde då är det såkl 256 dagar kvar. För er som inte ska på konserten tycker jag riktigt synd om men ge inte upp! Ni vet att ni kanske får en riktig överraskning i julklapp eller ni kanske vinner en tävling, elleh vad som hälst. Ni vet att alla tidningar brukar ju ha massa tävlingar. Det kommer nog lösa sig tillslut. MEN TILL OSS SOM HAR BILJETTER...DET ÄR MINDRE EN ETT ÅR KVAR TILL DET UNDERBARA! Kan ni fatta det är typ bara 9 månader eller något sådant! Jag vill tippsa om en sida som heter ärdetfredag.se jag vet att den är lite..onödig men seriöst jag älskar den!
Hoppas ni har det bra än så länge denna vecka. Det har inte jag för att jag har ett prov på fredag o är strässad för det men jag tror att jag hinner blogga varje dag ändå fast jag är inte säker.
Aja måste iallafall plugga till det nu.
Puss o hej så länge
//hilmutt

Presentation


TVÅ TJEJER SOM BLOGGAR OM UNDERBARA 1D♥ FANGIRLA HÄR♥










Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok♥

muspekare

Louis Tomlinson

muspekare