1derful-eyes

Alla inlägg under juli 2013

..

MIN MOBIL ÄR KNÄPP SÅ BILDEN LADDADES INTE UPP VI GÖR ETT NYTT FÖRSÖK
//hilmutt

HEJ VÄNNER? JAG HAR EN NY LARRY TRÖJA WOPWOP!! JAG GJORDE DEN SJÄLV MAN TYP STRYKER EN GREJ PÅ EN TRÖJA ELLER ALLTSÅ MAN STRYKER TYP EN BILD FASST BILDEN ÄR PLASST FAST NI FATTAR INGET IALLAFALL SÅ NU SKITER VI I DET OCH HÄR KOMMER BILD

Jej

SKA TRYCKA DETTA PÅ EN TRÖJA
/hilmutt

HÄJ! JAG HAR LITE TRÅKIGT NU.
VISADE MIN BSE VIDEON FÖRUT OCH HON TYCKTE STT DEN VAR AS BRA OCH BSE ÄR HENNES NYA FAVORIT LÅT! MEN SERIÖST BSE ÄGER! SKA PÅ NÅGOT 85 ÅRS KALAS NU OCH SÅHÄR SER JAG UT JUST NU, VEM BRYR SIG.
//HILMUTT

OKEJ NI VET JU ATT BEST SONG EVER MUSIK VIDEON KOM UT I FÖRRGÅR, IGÅR SLOG VI JUSTINS REKORD PÅ 10 000 000! ONE DIRECTION ÄR SÅ STOLTA ÖVER OSS NU OCH VI ÄR JU JÄTTE STOLTA ÖVER DEM! VIDEON KAN NOG VARA DEN BÄSTS VIDEON I VÄRLDEN.
1D FYLLDE 3 ÅR IGÅR SVENSK TID 9:22 (VI ÄR 1 TIMMA FÖRE DEM!) OCH ALLA BETER SOG SOM OM DEM SKULLE SPLITTAS NU! MEN SNÄLLA DET HAR BARA GÅT 3 ÅR! OROA ER INTE, ONE DIRECTION KOMMER ATT VARA ETT BAND TILSAMMANS TILLS DEM BLIR MINST 50+!! 3 ÅR ÄR INGET DÅ, MEN DET ÄR ÄNDÅ VÄRT ATT FIRA SÅ JAG ÅT TÅRTA OCH BAKADE EN FUL KAKA JAG INTE KOMMER LÄGGA UPP BILD PÅ
//Hilmutt

En del saker har hänt sedan jag bloggade sist.  Eleanor har fyllt år och Best song Ever har släppts. Sedan har jag blivit super kär i Marcel! Mobba inte mina Marcel feels ... Och sedan i morgon kommer musik videon. Det är helt fantastiskt, den kommer bli helt grymm eller vad tror ni? Jag hörde att Zayn kommer bli Nialls dotter och Harry vill bjuta ut henne. Gud jag kan inte vänta. Troligen ska den släppas ungefär 7.10 imorgon, på kvällen då alltså. Ha det bra, det kommer kanske ut ett inlägg imorgon om videon. MEN HERRENI' VAD TYCER NI OM LÅTEN?

KRAAAAAAAAM♥
//HILMUTT

Presentation


TVÅ TJEJER SOM BLOGGAR OM UNDERBARA 1D♥ FANGIRLA HÄR♥










Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok♥

muspekare

Louis Tomlinson

muspekare