1derful-eyes

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Jag har faktiskt inget att blogga om..Något måste hända snart! VÄNTA JAG GÅR INT PÅ TWITTER SÅ KAN NI FÅ LITE ONÖDIG FAKTA OM DAGEN C:
twiiiiittttttteeeeeeerrrrrrr

Okej jag hittar seriöst inget som händer. Inget att fangirla över eller något.
Men vi kan ju låssas att detta är en as cool nyhet..
ONE DIRECTION HADE KONSERT I AUSTRALIEN IDAG ( igen ~.~ ) KAN NI FATTA ATT DEM HAR HAFT EN TILL KONSERT I AUSTRALIEN WOOOOHOOOOO DET ÄR HELT OMFG !!!!!!
Nej seriöt detta är inte roligt. När man inte har ett liv och när man fakar ett fangirl utbrott när man faktiskt inte bryr sig. Det är ju roligt för dem i Australien men.. Grejen är väll att jag blir galen på att det är 9 månader kvar tills dem kommer till Sverige ._.
MEEEEN
SKIVAN KOMMER NÄSTA MÅNAD ( nu ska jag få ett inte fakat utbrott C: )
OOOH JÄH NÄSTA MÅNAD OOOH JÄH OOH JÄH!

OMFG NÄSTA MÅNAD KAN NI FATTA?! NY SKIVA OCH 1DDAY
HERREGUUUUUUU JAG KLARAR INTE DETTA..
VARFÖR KAN DET INTE BARA VARA NOVEMBER NU?!
//Hilmutt

Fangirling handlar inte bara om att hoppa runt o vara glad, det handlar även om djup sorg och hjärtekorssande så låt inte någon trycka ner dig för att du är en Fangirl. Vi är oftast starkare än dem (alltså pysiskt) 

//Hilmutt

Presentation


TVÅ TJEJER SOM BLOGGAR OM UNDERBARA 1D♥ FANGIRLA HÄR♥










Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok♥

muspekare

Louis Tomlinson

muspekare