1derful-eyes

Alla inlägg den 21 september 2013

*I TORSDAGS* Okej så jag satt och tittade igenom min Twitter som jag alltid brukar göra lite 24/7 och då..BAM..ONE DIRECTION KOMMER HELVETE TILL SVERIGE PÅ WWA!!!! Jag typ såg att det stog dä sedan började jag tjuta. Det såg jag i torsdags förlåt att jag inte hört av mig för än nu! Biljetter släpps Lördagen den 28:onde ! Alltså om en vecka..KAN NI FATTA ? Jag och Emma ska försöka gå tillsammans igen men nu sattsar vi på dem lite dyrare biljtterna där framme på golvet. Men det är 12 års gräns där framme så sorry om du är under 12. Men alla andra plattser är det ingen gräns på. Det kommer vara i Friends igen och lyssna nu..ÖPPET TAK!! Så omfg PERFEKT!! Dem kommer den 13:onde Juni 2014 och det kommer vara så JÄVLA NICE!! OMG OMG OMG FANGIRL UTBROTT NU!!!!!! HEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEGUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!

*Hoppar runt i mitt rum*
hopp hopp hopp
*råkar paja något*
ojsan
*fortsätter hoppa runt*


Juste jag kanske glömmde säga att dem släpps 09.00 på morgonen på Ticnet hehe

Och sedan IDAG  satt jag och tittade igenom min Twitter igen och såg att en ny 1D låt har läckt!

*Hoppar runt i mitt rum*
hopp hopp hopp
*råkar paja något*
ojsan
*fortsätter hoppa runt*

Den heter Diana och är till fans som skadar sig själva alltså typ skär sig och sådant.
Alltså jag tror att jag svimmar av
BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH
HHHHHH!!!!!!!!!!
//Hilmutt
Mwah♥

Presentation


TVÅ TJEJER SOM BLOGGAR OM UNDERBARA 1D♥ FANGIRLA HÄR♥










Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok♥

muspekare

Louis Tomlinson

muspekare