1derful-eyes

Alla inlägg den 14 september 2013

Hej allihopa♥ Igår försökte jag faktiskt fira Niall's födelsedag så gott som det gick men...jag hade ingen tillgång till bakning. Jag hittade någon kaka som mamma bakade för typ 3 dagar sedan och sedan gjorde jag typ någon slags frosting som jag hade på så att jag kunde sätta i ett tårt ljus. Sedan sjöng jag. Men mina 2 bästisar Hanna och Maya dem hade tillgång till att baka kan man säga! Dem bakade en RIKTIG födelsedags tårta och åt upp. Dem åkte och köppte tårt botten och allt till o med. Om ni läser detta, Hanna o Maya tyckte jag faktiskt tårtan vart jätte fin. 
Vill ni veta mer om Hanna så kan ni följa henne på Twitter hon heter *kollar telefonen* @justingiiirl 

Idag var jag inne i stan och köppte en Flower Crown från glitter. 100 kr kostade den. Ganska fin faktiskt. 

Just nu är vi hoss några kompisar..med vi menar jag min familj och med kompisar menar jag mamma o pappas kompisar men dom är chyssta!
Jag bakade Dark Harry Styles FlowerChild Cupcakes idag..ta det hur ni vill men vem vill inte äta upp Harry. MUMS hehehe..Dirty Directioner in tha hus jao!!
Nu ska jag faktiskt titta på fiiiiilm♥ Tjaråå

//Hilmutt

Presentation


TVÅ TJEJER SOM BLOGGAR OM UNDERBARA 1D♥ FANGIRLA HÄR♥










Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok♥

muspekare

Louis Tomlinson

muspekare