1derful-eyes

Alla inlägg den 8 mars 2013

Neman tjenare Girls (och kanske killar)! Vet ni vad? Jag har tänkt på en sak...JAG ÄLSKAR KILLAR SOM ÄR DIRECTIONERS♥ Men seriöst jag blir jätte glad när jag ser killar som gillar 1D! Jag vet inte varför! Jag tror det är för att killar inte förväntas att gilla One Direction och alla kallar killar som lyssnar på 1D bögar o så! (asså det är sjukt att folk gör det!) men iallafall när killar gillar 1D och kan visa att de gör det måste de värkligen gilla 1D mycket! Typ de lyssnar på 1D fasten kolk kallar dom bögar! Det är COOOOOLT!! Skit samma om ni inte fattade :D Nu sitter jag hemma och sjuk!
Inte så kul... Emma ska fixa lite header och typ lite sedan men jag ska fixa lite så länge men om du läser detta får du ändra ALLT om du vill det sedan! Och så en till grej, vi raderar inte varandras inlägg om vi inte tycker dem blev bra! Man får liksom radera inlägget själv am man måste! Men om du inte gillar detta inlägg tillexempel så får du inte radera det! Bah så du vet ;)
Men nu ska ni få se lite perfectooo bilder...
     Är det bara jag o Emma som älskar Flying Start bilderna? Aja men nu ska jag fixa liiite! Haaregöttish!

//HiLmUtT

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


TVÅ TJEJER SOM BLOGGAR OM UNDERBARA 1D♥ FANGIRLA HÄR♥










Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok♥

muspekare

Louis Tomlinson

muspekare