1derful-eyes

Alla inlägg den 9 mars 2013

Tja :D Nu är jag typ hemma hos morfar o mormor med min kusse! Men skit samm! Jag har retat henne hela dan genom att sjunga "vet du vart jag ska den 8 maj? Vet du vad som händer den 8 maj? Den 8 maj tralalala". Hon typ hatar 1D så det är lite kul att reta henne...
Vi har pratat lite om 1D men hon har bara typ "mmmm,aaa" när jag sagt så.
Men jag förlåter väll henne, troooor jaaaag....
        GÖÖÖÖÖLLLIIIIGGGGTTTTTT♥♥♥♥♥♥


Men jag får typ damp när jag kollar på den där videon när Harry och Liam i typ det är fattiga barn landet!! Harry börjar typ as gråta ! Jag har märkt en sak, eller Emma har märkt en sak.....
Barnet med vita fötter dör. Typ dör i famnen på den där tanten :( OCH HARRY O LIAM FICK SE NÄR BARNET DOG!!!!
Fattar att de ville hjälpa alla de där barnen då ♥_♥
Vet ni, ajg o Emma var jue på 1D-World och där köppte jag 3 One Way Or Another singlar (asså dem fanns där på skiva o kostade bara 30 kr ♥♥♥♥) Men då skänktes pengarna till alla de där barnen♥ JAG ÄR JUE AWSOOOOMEEE♥
Ne men stackars barn o stackars 1D ....
Men heeeejsväääjs
//HILMUTTEN

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


TVÅ TJEJER SOM BLOGGAR OM UNDERBARA 1D♥ FANGIRLA HÄR♥










Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok♥

muspekare

Louis Tomlinson

muspekare