1derful-eyes

Alla inlägg den 7 mars 2013

Hey! Har skapat denna bloggen nu dåe! Jag och min kompis kommer blogga om 1D på denna bloggen! Bah så alla vet så blir vi glada om ni kommenterar typ dumma saker om 1D eller så , vi tycker bara det är kul att ni är så knäppa !Jag heter Hilma men det tycker inte jag är ett så fint namn så kalla mig typ Ditectioner eller Hilmutt eller chillmutt!Visste ni att det ar något fans som hade kastat sin sko på Harry på en konsert?? Vet nu vart skon kom då? Jo mellan benen :ODet tyckte Harry var sjukt pinsamt men jag tyckte att det bah var kul! Fast lite synd om Harry är det allt.....Jag bloggar från mobilen så det kan bli värsta felen efter som att den rättar mig och massor! Den fattar inte vad jag vill!!!!!Föresten ska jag på konserten den 8 maj ! Det ska bli sjukt kuuuuuuul! Love love love! Jag har massa andra bloggar men det skiter vi i ! Jag är bara en alen Directioner som måste ha någonstans att skriva av mig all kärlek till 1D ! Fas fjompigt det låter xF Men då vet ni lite iallafall ! Herrrrrrrå! Visste ni att alla som heter Eric skriver låtar om 1D och spelar den låten på gitarr i sömnen? Det visste jag i min kompis jag har bloggen med! Hon heter Emma föresten !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


TVÅ TJEJER SOM BLOGGAR OM UNDERBARA 1D♥ FANGIRLA HÄR♥










Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok♥

muspekare

Louis Tomlinson

muspekare