1derful-eyes

Alla inlägg den 11 maj 2013

Omg

Asp seriöst, jag har gått runt i tre dagar och bara tänkt på EN enda grej... JAG HAR SETT FREAKING ONE DIRECTION PÅ RIKTIGT!!!!!!!!!!!!!!! INTE BARA PÅ EN BILD UTAN FREAKING PÅ RIKTIGT, MED MINA EGNA TVÅ ÖGON OCH JAG HAR SKRIKIT HALSEN AV MIG NÄR DE SJÖNG OCHBALLT DET HÄR HÄNDE, DET VAR INTE EN DRÖM!!!!!!!!!! JAG, EMMA,VAR DÄR, PÅ KONSERTEN OCH SÅG DOM PÅ RIKTIGT, JAG HÖRDE DOM PRATA OCH SÄGA 'VI ELSKER ER' och 'VI ELSKER KOTTBULLAR'!!!!!!!! JAG KAN INTE FATTA ATT ALLT DET HÄR HÄNDE PÅ RIKTIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DET KÄNNS FORTFARANDE LITE SOM OM ATT JAG SKA VAKNA IMORRN, UTAN BILJETTER OCH ATT INTE 8:e MAJ HAR INTRÄFFAT, JAG FÖRSÖKER FORTFARANDE FÖRSTÅ ATT NIALL, HARRY OCH LIAM VINKADE TILL MIG!!!!! (Haha okej då, där överdrev jag lite, dom vinkade ÅT MITT HÅLL men ändå!!!!!!) Okej... Vet inte hur mycket mer av det här jag klarar, bye..../En övertrött korv som kallar sig för Emma

Presentation


TVÅ TJEJER SOM BLOGGAR OM UNDERBARA 1D♥ FANGIRLA HÄR♥










Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok♥

muspekare

Louis Tomlinson

muspekare