1derful-eyes

Alla inlägg den 7 maj 2013

IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON //HILMUTT

Hellu! Det är jag som är Emma   Haha, jag har låtit hilmutten uppdatera bloggen ensam men nu är jag äntligen här! haha, jag kan berätta några onödiga fakta om mig själv som ingen kommer orka läsa men aja...

  • Jag heter Emma ;p (för dom som inte hade fattat det alltså)
  • Jag har färgat håret brunt men är egentligen blond
  • Jag har brun/gröna ögon 
  • Jag har lockigt hår men plattar det varje morgon
  • Jag har en ganska speciell stil med slitna, tajta jeans, hängande hängslen, ett slappt linne som inte täcker jätte mycket då men YOLO
  • Jag är beroende av YOLO
  • Jag är ganska solbränd
  • Jag är tretton år och fyller fjorton i januari
  • Jag älskar One Direction (OFC)
  • Min favorit i bandet är Zayn  
  • Jag är någonstans mitt i mellan att vara en carrot directioner och en dirtyminded directioner
  • Jag läser dark...
  • på instagram heter jag @emsanhandboll och @bad_boi_eyes så följ mig ;)
  • SKA PÅ KOSERTEN I MORGON!!!!!!!!
  • Jag älskar att träna och tränar nu inför beach 2013
  • mina favoritlåtar är moments, I wish, What makes you beautiful, irresisteble, another world, little things, summer love, A-team, drunk, small bump och DNA
  • Jag älskar också Ed Sheeran och Little Mix
  • Jag stör mig på de directioerserna som bråkar över Larry och Eleanor, dey är Louis val så respektera det!
  • Jag är säker på att ingen orkade läsa det här....

 

OMG, OMG, OMG!!!!! JAG ÄR SÅ SJUKT TAGGAD FÖR IMORRN!!!!!! JAG SKA LIKSOM FÅ SE ONE DIRECTION IRL!!!! OMG, JAG ÄR SÅ SJUKT TAGGAD!!!!!!   

Men btw, vad tycker ni om den nya layouten??? (det är jag som har fixat den så om ni inte har något snällt att säga så säg ingenting   )

 

Hej hej! Nu får ni fråga vad ni vill om one direction i kommentarerna det kan vara om vad som helst som hänger på väggarna i liam's rum till vart killarna befinner eller bad de har för favoritfärg. Har så kul! Blir så glad om ni frågar något<3 Med kramar//hilmutt

Presentation


TVÅ TJEJER SOM BLOGGAR OM UNDERBARA 1D♥ FANGIRLA HÄR♥










Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok♥

muspekare

Louis Tomlinson

muspekare