1derful-eyes

Alla inlägg den 1 maj 2013

Hejsan! Förlåt att jag inte har bloggat på jätte länge! Men nu var det iallafall dax! Det är ju ändå bara en väcka kvar till DEN 8:ONDE MAJ!!!!!! HUR TAGGADE ÄR NI??! Jag är iallafall väääääldigt taggad!!! Fan det ska bli hur jävla kul som helst! Pratade om det med Emma idag och hon började gråta. Vi kan bara inte fatta att vi ska få se dem på riktigt liksom. Glöm inte ljushavet. Ni kan få reda på all information om ni googlar på ljushavet den 8:onde maj på one direction konserten kan ni få all information. Det är väldigt väldigtviktigt! Jag håller på att skriva värsta långa saken till en skoltidning! Man fick skriva om vad man ville så gissa vad jag skrev om.... ONE DIRECTION ! Men nu får ni ha det gött. //hilmutt

Presentation


TVÅ TJEJER SOM BLOGGAR OM UNDERBARA 1D♥ FANGIRLA HÄR♥










Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok♥

muspekare

Louis Tomlinson

muspekare