1derful-eyes

Direktlänk till inlägg 12 september 2013

I'm back! -Emma

Av Directioners HiLmUtTeMmAeMmaHiLmUtT - 12 september 2013 22:45

Hallojsan alla korvar där ute sim råkar läsa det här inlägget. Jag är den andra oaktiva ägaren av den här bloggen :p
Iaf, jag har inte skrivit så mkt eftersom jag inte har kämnt att det finns något som är tillräckligt intressant att skriva om, eller att uppdaterade hilmutten skrev om det först :p <3
Men iaf, nu har jag börjat känna att det finns så sjukt mkt att skriva om, jag menar, tänk vilken sjuk höst vi har haft: först, best song EVER! Sen where we are tour announcment, sen this is us (som jag såg på bio två gånger, när den kom ut och sen när den kom ut i 3D) efter det parfymen, som jag fortfarande inte har.... Sen typ att ZAYN SKA FUCKING GIFTA SIG MED PERRIE!!!!! 1/5 officially taken... (fast hans bröllop med perrie kommer aldrig att bli så spännande som jag planerade att vårt bröllop skulle bli... Ett ord, ENHÖRNINGAR!)
Iaf, att de ska släppa en ny skiva (OMG!!!) *fangirlar*, och det här nia tjatet om Sophia I SHIP PEAYZER GOR LIFE BITCHES!!
Lux's och Liams födelsedagar,
OCH TILL SIDT MEN INTE MINST!!! MIN LILLA NIALLER BLIR 20 IMORGON!!!!!!!!!! (JORDENS UNDERGÅNG ÄR NÄRA!) BÄHÄÄÄ!!!!!!! JAG MENAR KOLLA BARA PÅ HONOM! HAN ÄR EN BEBIS!!!!!!!!

Okej, det va NÄSTAN allt för nu... Iaf, jag läste dark förut om någon visste det, men iaf, nu har jag börjat läsa after... JAG HAR ALDRIG GRÅTIT, FANGIRLAT LIGGANDES PÅ GOLVET, OCH SAMTIDIGT HATAT EN FANFIC SÅ MKT I HELA MITT LIV!!!!!! Till er som inte har läst after: LÄS DEN OCH NI KOMMER FÖRSTÅ VARFÖR JAG BÖLAR JUST NU!!!!! På typ 3 dagar så har jag nog läst runt 67 kapitel!!!!

Okej, jag borde nog gå nu innan ni tröttnar på mitt fangirlande ;) :p <3

//Emma (som som sagt kommer att börja blogga mer nu ;) )

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Förlåt men jag bloggar inte mer på den här bloggen. Den är nu nedlagt och det är inte för att hag slutat älska killarna! Det är för att jag är trött på bloggplatsen Tack för att ni läst den här bloggen och kommenterat och varit hur mysiga som hel...

GAAAAAAHHHHHH OMG!!!!!!!!!! VI SKA SLÅ REKORDET PÅ FREDAG!!! SERIÖST TAAAAAAAGGGGGGAAAAAAAAAA [Bild] ...

Okej så på fredag kommer midnight memories musik videon ut!!!!!!!!! TYP OOMMMFFFGGG! Så nu ska vi börja fokusera på att slå vevo rekordet. Det är bara att titta på video. Om och om igen, men man ska inte trycka på replay man ska uppdatera sidan. ...

Ni kanske vet om Tyler Oakley. Om ni inte vet om honom så är han en Youtuber som är gay. Han säger att han var/är idk ett stort fan av One Direction och att han är en Directioner. Han har bl.a. Intervjuat killarna och varit med i 1DDay Nu för tre d...

Hiiii nu är jag hemma igen så jag tycker vi ska fira lite.Jag ska lägga upp massa bilder nu. Hah gör vad ni vill med demEller idk vad man ska skriva. Men nu när jag är hemma kommer jag blogga som vanligt igenSå ofta jag kan.Troligen varje dag.Jag har...

Presentation


TVÅ TJEJER SOM BLOGGAR OM UNDERBARA 1D♥ FANGIRLA HÄR♥










Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok♥

muspekare

Louis Tomlinson

muspekare