1derful-eyes

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Okej jag måste bara säga..let us take a moment och tänka på alla små vine videorna som Harry lägger upp på Twitter. DEM ÄR HELT SJUKA!! ALLTSÅ JAG ÄLSKAR DEM? dem är sjukt random men alltså jag älskar dem värkligen! Vad tycker ni om dem?
Typ förra veckan satte jag och Emma och Emmas och min kompis Mathilda upp lappar över hela stan (hehehe det är tydligen förbjudet) och alltså det var inte vanliga lappar det var FANGIRL LAPPAR JÄÄJ!!! För att vara lite tydligare så var det typ lite olika lappar som det stog saker 1D har sagt och typ sådant! VI SATTE DEM ÖVERALLT I STAN OCH JAG LOVAR ATT FOLK HAR SÄTT DEM. det har regnat nu så alla lappar är nog paj eller så har någon tagit ner dem. Men det var en as bra dag!
// hilmutt ?

Presentation


TVÅ TJEJER SOM BLOGGAR OM UNDERBARA 1D♥ FANGIRLA HÄR♥










Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok♥

muspekare

Louis Tomlinson

muspekare